اخلاص و ولایتمداری از ویژگی های شاخص شهید سلیمانی بود

اخلاص و ولایتمداری از ویژگی های شاخص شهید سلیمانی بود

همرزم شهید سلیمانی :

اخلاص و ولایتمداری از ویژگی های شاخص شهید سلیمانی بود

همرزم سردار شهید سلیمانی گفت: اخلاص و ولایت مداری ازویژگی های شاخص شهید سردارحاج قاسم سلیمانی بود که باید از آن الگو بگیریم.

سید مرتضی امجدیان عصر روز شنبه درآیین اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی درآموزش و پرورش استان البرز که در سالن رشد کرج و در بستر شبکه شاد برگزارشد، اظهارداشت: ولایتمداری ،

جانثاری  ، تواضع، مهربانی و صداقت از جمله ویژگی های این شهید والامقام است.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی ازمسیرانقلاب خارج نشد و تا لحظه شهادت انقلاب محور و ولایتمداری  و روحیه دلاوری را حفظ کرد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی با درایت و شجاعت دشمن را شکست داد به گونه ای که دشمنان از شنیدن نام و دیدن این شهید بزرگ احساس هراس داشته و به همین دلیل ناجوانمردانه وی را شهید کردند.

امجدیان اضافه کرد: شخصیت شهید قاسم سلیمانی برای همه جوانان و آزادگان جهان الگو است.

وی ادامه داد: این شهید بزرگ فردی بود که رضایت خدا و رهبری برایش بسیار با اهمیت بود و این خلوص نیت بود که از وی انسان تمام عیاری ساخت.

وی عنوان کرد: حضورمیلیونی مردم درتشیع پیکر وآیین سالگرد آن شهید بزرگوارجلوه ای از قدرت الهی و پاداش دنیا دربرابر رشادت های اوبود و این گونه بود که وی سرداردلها شد.

هم رزم شهید سردارقاسم سلیمانی افزود: وی ۴۰ سال خدمت صادقانه به مردم و انقلاب کرد که همه ما برای ادای دین خود به او و شهدای دیگر باید ازمکتب شهدا درس بگیریم تا آسیبی به اسلام ، انقلاب و نظام وارد نشود.

وی شهید سلیمانی را شاگرد مکتب عاشورایی- فاطمی دانست و گفت: همه ما دیدیم که چگونه ایشان برای احیای دین جانثاری کرد و روحیات معنوی و جهادی خود را حفظ کرد.

امجدیان تاکید کرد: معلمان در ترویج فرهنگ ایثارو شهادت و آشنایی نسل نو با مکتب شهید سلیمانی مسئولیت سنگینی بردوش دارند.

دراین آیین همرزم شهید به بیان خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

Share this post