رسالت ما ادامه راه شهداست

رسالت ما ادامه راه شهداست

آوای میهن نیوز- معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان درنخستین کنگره بین المللی شهدای امدادگر دفاع مقدس که به میزبانی جمعیت هلال احمر استان زنجان و با حضور دکتر پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشوربرگزار شد،اظهارداشت: رسالت ما در مقابل شهدا ادامه راه آنهاست و برگزاری چنین کنگره هایی ارج نهادن به خون پاک شهیدان و خانواده هایشان است.

 ابوالفضل رفیعی با گرامیداشت یاد شهدای خدمت گفت: شهدا چراغ راه ، الهام بخش و هویت ساز هستند.

وی تصریح کرد: برگزاری این کنگره که از قبل برنامه‌ریزی شده بود مصادف شد با شهادت رییس جمهور که جا دارد از تلاش های جمعیت هلال احمر استان زنجان تقدیر و تشکر نمایم.

رفیعی افزود:تمام برنامه های رییس جمهور به عنوان گفتمان خدمت ریل گذاری شده است که امیدواریم ما نیز ادامه دهنده این گفتمان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان همچنین گفت: رییس جمهور شهید ، گفتمان خاصی از تلاش و خدمت را در حوزه حکمرانی معرفی و اجرا کرد و امیدواریم این امر نهادینه شود و استمرار پیدا کند.

این مسوول سیاسی با تاکید بر اینکه خدمات هلال احمر هرگز بر کسی پوشیده نیست اظهار کرد: همانگونه که از نام هلال احمر پیداست هلال احمر امید دهنده جامعه است و همواره مردم رادر کنار خود حس می کنند.

 وی گفت:هلال احمر مردم پایه است واین مهم از ویژه گی های آن به شمار می رود.

رفیعی ادامه داد: هلال احمریک مجموعه مردمی با روحیه جهادی در کنار مردم است

وی با تاکید بر اینکه در سطوح مختلف که همه از نفس شهدا وحضورشان متاثر می شوندبرگزاری کنگره شهدای امدادگر ارزشها را تقویت می کند افزود:شهدا مسیرشان رسیدن به خداست و قطعا هلال احمر نیز در این راستا گام بر می‌دارد.

رفیعی گفت:برای تجلیل و تکریم از شهدای هلال احمر که برگرفته از دامان پاک خانواده هستند برگزاری چنین کنگره هوایی باعث دلگرمی خانواده شهداست

Share this post