احداث بیش از ۶ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن

مسکن ملی

احداث بیش از ۶ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن

میهن نیوز_ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان به بنیاد مسکن واگذار شده است که تاکنون احداث ۲ هزار واحد آغاز شده و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

رضا خواجه ای امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: تامین مسکن برای اقشار کم درآمد از اولویت های اصلی بنیاد مسکن این استان به شمار می آید و بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته همزمان با دور دوم سفر رییس جمهوری به استان، پروژه ۵۴ واحدی نهضت ملی خرمدره با ۶ بلوک و در مساحتی بالغ بر ۶ هزارو ۴۰۲ مترمربع همچنین فاز اول پروزه گلشهر زنجان به تعداد ۶۴ واحد مسکونی از ۳۶۸ واحد افتتاح خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۶ واحد برای متقاضیان نهضت ملی شهرستان ابهر نیز در حال ساخت است ادامه داد: از این تعداد ۵۰۶ واحد با پیشرفت متوسط ۶۰ درصدی در شهرهای هیدج و صایین قلعه در حال تکمیل است.

به گفته وی، تعداد ۶۰۰ واحد نیز در شهر ابهر در حال انعقاد قرارداد و انتخاب پیمانکار است.

خواجه ای به پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان به مساحت ۵۲ هزار و ۵۴۲ مترمربع اشاره کرد و گفت: این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که هم اکنون ۶۴ واحد از این پروژه در مراحل پایانی است و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و و افزود: باید همه دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان جهت فراهم کردن و ایجاد زیرساخت ها در اجرای پروژه های مسکن پای کار باشند تا پروژه ها به موقع به مردم واگذار شود.

Share this post