اعتراف رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص مشکلات موجود

اعتراف رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص مشکلات موجود

آوای میهن نیوز-رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بالاخره به مشکلات موجود در این شهر اعتراف کرد وبا بیان اینکه شهر زنجان در دوسال گذشته تغییرات زیادی کرده است، اظهار کرد: در جاهای مختلف شهر مشکلاتی وجود دارد که باید برای آنها فکری بکنیم و به نظر می آید شهر در حال تجربه یک تحول جدید است که بازخوردهای بومی و غیربومی موید این مطلب است.

مجید ناصحی‌مقدم، در نشست خبری با خبرنگاران  که به مناسبت روز شهرداریها برگزار شد پیشرفت در سطح شهر زنجان را مورد اذعان بازدیدکنندگان شامل مدیران کشوری از جمله وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین افراد موثر دانست و افزود: ارائه این با خوردهای مثبت موجب تلاش روزافزون مدیریت شهری خواهد شد.

او به انباشت مشکلات در سطح شهر زنجان در حوزه‌هایی از جمله آتش‌نشانی، مدیریت آرامستان و پسماند شهری، سیما و منظر شهری و پروژه‌های عمرانی اشاره و تصریح کرد: در این حوزه‌ها عقب‌ماندگی‌های زیادی داریم که با تلاش جبران خواهد شد ولی پیمودن این مسیر نیازمند همراهی همه جانبه مسولان است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه مشکلات شهری با توسعه و رشد جمعیت خطی نیست بلکه تصادفی رشد می‌کند، ادامه داد: راه‌حل‌های این مشکلات باید متناسب طراحی و عملیاتی شود و باید برای حل آن‌ها به صورت همه جانبه تلاش شود.

او در پایان به تجمع بزرگ مردمی در هسته مرکزی شهر طی روز گذشته اشاره و تصریح کرد: مشارکت در برگزاری یک جشن مردمی که با برنامه‌های کشوری هماوردی می‌کرد که تزریق نشاط در سطح جامعه همراه بود، جای امتنان دارد.

*خبرنگار- مهران حبیبی

Share this post