افتتاح ۴۱ خانه محیط زیست در زنجان

افتتاح ۴۱ خانه محیط زیست در زنجان

 
آوای میهن نیوز – همزمان با روز ملی و آغاز هفته هوای پاک ۴۱ خانه محیط زیست استان زنجان با حضور معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و مسوولان استانی افتتاح شد.

شهردار زنجان در مراسم افتتاح خانه محیط زیست در سازمان فرهنگی شهرداری زنجان افزود: این خانه در شهرداری قرار است مسائل مربوط به موضوعات حوزه محیط زیست را پیگیری کند.

علیرضا فیروزفر افزود: شهرداری خانه ملت است و هر فعالیتی که در جهت منافع مردم انجام می گیرد به شهرداری ارتباط دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد شهرداری در سال جاری کاملا به مشارکت مردمی معطوف بوده است، گفت: شهرداری برنامه های محله محور تا پروژه های عمرانی خود را با مشارکت های مردم لحاظ کرده است.

این مسوول ادامه داد: کف سازی بازار زنجان پروژه مهم اجرا شده پس از چهار دهه به شمار می رود که این اقدام با مشارکت اهالی کسبه انجام گرفت و شهرداری زنجان دخالت مردم در فعالیت ها را تقویت خواهد کرد.

شهردار زنجان زنجان با تاکید بر اینکه درصورت پیاده سازی سیاست های تبیین شده در ارتباط با خانه های محیط زیست پیگیری و جدیت نیز باید باشد، گفت: به تدریج تحولات ایجاد شده و بستر آن در شهرداری بیش از سازمان های دیگر مهیا می شود.

جلسه هم اندیشی مدیران صدا و سیما و اداره کل حفاظت محیط زیست استان، افتتاح خانه محیط زیست شهرداری و کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) اداره کل آموزش و پرورش زنجان، دیدار با استاندار زنجان، بازدید و افتتاح سیستم پایش آنلاین شرکت پارس حیات از جمله برنامه های سفر یک روزه معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به استان زنجان بود.

همچنین تفاهم نامه همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان با صدا و سیمای مرکز زنجان و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این سفر منعقد شد.

Share this post