برگزار ی جشنواره ملی، آیینی و سنتی ترک زبانان در زنجان

برگزار ی جشنواره ملی، آیینی و سنتی ترک زبانان در زنجان

 

آوای میهن نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری نخستین جشنواره ملی، آیینی و سنتی ترک زبانان گفت: این جشنواره به صورت کشوری برگزار خواهد شد

امر الله حسنی در جلسه مشترک کار گروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت زنان و خانواده، به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری نخستین جشنواره ملی، آیینی و سنتی ترک زبانان ایران اشاره و تصریح کرد: این جشنواره به صورت کشوری برگزار خواهد شد کمااینکه ۳۵ اثر تاکنون به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برگزاری جشنواره ملی آیینی سنتی ترک زبانان ایران برای بهمن سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود که کرونا مانع برگزاری آن شد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده جدید این جشنواره بعد از محرم و صفر برگزار می‌شود تا فرصت جذب آثار جدید هم وجود داشته باشد.

وی به تعریف وظایف متعدد برای ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری جشنواره اشاره و تصریح کرد: ارگان‌های مختلف با عمل به وظایف تعریف شده می‌توانند به برگزاری جشنواره آبرومند کمک کنند.

حسنی با تقدیر از حمایت استاندار از برگزاری جشنواره پانتومیم گفت: این جشنواره با حضور پنج کشور به صورت مهمان برگزار خواهد شد.

 

Share this post