تب و لرز همراه با استرس!

تب و لرز همراه با استرس!

آوای میهن نیوز- مثل آدم‌های تب و لرز گرفته که گویی سرما خورده باشم از استرس می‌لرزم! روز خبرنگار حکایت همین تب و لرز است همراه با چاشنی استرس!ابتدا تقدیر و تشکر از تمام بزرگوارانی که این روز را تبریک گفته اند،واما بعد

*سال ۷۶ که وارد عرصه خبر شدم هرگز به چنین روزی فکر نمی‌کردم که خبرنگارها آنقدر بی اعتبار شوند که فقط در قاب عکس عملکرد مسئولان جایی داشته باشند!البته نه تمام مسوولان.

* در استان‌های مختلف خبرنگاری کرده‌ام اما همیشه انتقادهایم در راستای خواسته مردم بوده و هست، شاید به همین دلیل بارها مورد نکوهش مسئولان قرار گرفته باشم اما وقتی فکر می‌کنم خداوند مرا به سمت  این شغل پر از استرس  هدایت کرده و سرنوشتم این بوده که حداقل اطلاع رسانی صحیح داشته باشم و گاهی درد جامعه و مردم را به گوش مسئولان برسانم از ایزد یزدان سپاسگزارم.

* گذشته از تمام بی حرمتی‌های برخی از مسئولان که فکر می‌کنند هر آنچه آنها می گویند باید نوشت و وظیفه خبرنگاران این است که همه چیز را گل و بلبل نشان دهند! مسئولانی نیز هستند که به امر اطلاع رسانی واقفند و سعی دارند حرمت خبرنگاران را حفظ نمایند ودر راستای خدمت به مردم گام بردارند که باید از این عزیزان تقدیر کرد.

 *حتماً این جمله به گوشتان رسیده است که خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند اما شوربختانه باید گفت اگر این پل را شما دیدید ما هم خواهیم دید! چرا که مدت‌هاست این پل تخریب شده و هیچ اثری از ارتباط نیست! گاهی بی‌اعتنایی به خبرنگاران که مجبورند در جلسه خبر فلان مسئول شرکت کنند که اعتقادی به رسانه ندارد آنقدر عذاب آور است که نمی‌توان در یک جمله خلاصه کرد! بگذریم، با تمام تب و لرزها و استرس از راه رسیدن روز خبرنگار  را به تمام همکارانم در عرصه اطلاع رسانی صحیح، صریح و شفاف و همچنین عکاسان خبری تبریک عرض می‌کنم، قلمتان مانا پیام آوران امید…

#مهران_حبیبی

 

Share this post