تسهیلات متمم به استان ها ابلاغ شده و در حال اجرا است

تسهیلات متمم به استان ها ابلاغ شده و در حال اجرا است

آوای میهن نیوز-مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی،به موضوع تسهیلات نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: بحث تسهیلات متمم به استان ها ابلاغ شده و در حال اجرا است و نرخ بهره تسهیلات مسکن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته است.

حسین مذنب  در حاشیه جلسه شورای مسکن استان در جمع خبرنگاران،گفت: وضعیت ساخت مسکن در هر استانی متفاوت است و این استان وضعیت خوبی در کیفیت ساخت مسکن دارد.

وی ابراز کرد: هر گزارشی در خصوص عملکرد مدیران و حق و حقوق شهروندی دریافت شود مورد راستی آزمایی قرار می گیرد و در نهایت تعیین تکلیف می شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی ،گفت: وزارت راه و شهرسازی در سفر استانی رئیس جمهور به استان ها در دور دوم مسایل و شکایات را شناسایی و بررسی می کند.

مذنب تاکید کرد: مسئولان این وزارتخانه به همراه سایر مدیران، طی سه روز که در استان مستقر خواهند شد بزرگترین ستاد ارتباطات مردمی را مستقر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در سفر چند روز پیش رئیس جمهور به استان فارس ۷۲ مدیر ارشد وزارتخانه به مدت سه روز در ستاد ارتباط مردمی حضور یافتند، گفت: در این راستا به حدود پنج هزار تقاضا در حوزه مسکن، راه و سایر مسایل پاسخ داده شد و ما در این خصوص خوشحال هستیم.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی ،به موضوع تسهیلات نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: بحث تسهیلات متمم به استان ها ابلاغ شده و در حال اجر ا است و نرخ بهره تسهیلات مسکن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته است.

مذنب افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید تلاش جهادی و شبانه روزی مد نظر مدیران قرار گیرد تا اجرای حداکثر تعهدات حوزه مسکن را در دولت سیزدهم داشته باشیم.

Share this post