حاج علی اکبری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان شد

حاج علی اکبری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان شد

آوای میهن نیوز-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کمبود اعتبارات در حوزه فرهنگ اشاره کرد و افزود: مدیریت در شرایط محدودیت های اعتباری سخت و هنرمندانه است.
ابوالفضل رفیعی گفت: اقدامات تبیینی نیاز امروز جامعه است و در این راستا روایت های درست باید به نسل جدید منعکس شود.  
او افزود: با شروع انقلاب اسلامی و فرهنگ برخاسته از آن، مسیری جدید در دنیا ایجاد شد که رایحه آن در سراسر جهان پیچید.
این مسوول سیاسی اجتماعی ادامه داد: دشمن با شناخت این موضوع دست روی نقطه قوت ما گذاشته و بعداز ناکامی در جنگ سخت، به سمت جنگ شناختی تغییر تاکتیک داده است تا در باورها تغییر ایجاد کند.
رفیعی تصریح کرد: درچنین شرایطی وظیفه همه ما سنگین تر شده است لذا نقش آفرینی در حفظ و تقویت هویت اسلامی ایرانی منحصر به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست.
او در بخش دیگری از سخنان خود
گفت: استان زنجان در حوزه زیرساخت های فرهنگ با مشکلات و کمبودهای مواجه است که امیدواریم با حمایت هایی که می شود در قالب نقشه مهندسی فرهنگی استان این کمبودها رفع شود.
رفیعی اظهار داشت: وظایف و ماموریت هایی که برعهده مجموعه فرهنگ بوده بسیار متنوع، خطیر و مهم است و فعالیت در این حوزه عزم جدی می طلبد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به تاکید و حساسیت رهبر انقلاب به حوزه فرهنگ اشاره کرد و افزود: فرهنگ زیربناست و همه مسایل نسبت به آن روبنا محسوب می شود و از آنجا که ماهیت انقلاب اسلامی نیز فرهنگی است که باید به مقوله فرهنگ با جدیت پرداخته شود.
در این مراسم اصغر حاج‌علی‌اکبری به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان معرفی و از خدمات ۲ ساله امرالله حسنی در این مجموعه قدردانی شد.

اصغر حاج‌علی‌اکبری، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی رویکرد اصلی این مجموعه را ارزش آفرینی اعلام کرد و گفت: تلاش ما این است تا در حوزه تسهیلگری و بهینه سازی تلاش ها اقدام های پر رنگی را داشته باشیم‌.

 

Share this post