شهید شهریاری الگویی تمام عیار برای عموم جامعه است

شهید شهریاری الگویی تمام عیار برای عموم جامعه است

آوای میهن نیوز-استاندار زنجان گفت: مجید شهریاری شهید علم و دانش، تقوا، بلند نظری و دورنگری است که باید به عنوان الگویی تمام عیار مورد توجه مردم قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی در سیزدهمین یادواره شهید راه علم و دانش دکتر مجید شهریاری که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، افزود: شهید شهریاری، یک حرکت و نگاه است و اگر هر شهید، یک سنگر یا خاکریز را فتح کرده باشد، ایشان یک محور را فتح کرده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه جای شهید شهریاری هرگز پر نمی‌شود، گفت: شهید شهریاری گره‌ بزرگی را در کشور باز کرد که این کار ایشان از ابعاد مختلف اهمیت دارد.

وی، پاکی، ایمان و اخلاص را از ویژگی‌های برجسته شهید شهریاری‌ عنوان و خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار مسیر خود را انتخاب و نقشی سازنده را در کشور ایفا کرد که هرگز فراموش نخواهد شد.

افشارچی با بیان اینکه هم اکنون از علوم در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش‌های نظامی استفاده می‌شود، گفت: برخی از کشورها پیشرفت می‌کنند ولی هدف آنان ایجاد ترس در دیگر کشورها است و با استفاده از علم ابزاری برای سلطه ایجاد می‌کنند که این نگاه باعث ایجاد دوگانگی می‌شود.

این مسئول گفت: وقتی این کشورها با تلاش های گسترده نتوانند نخبگان کشور مورد نظر را به مهاجرت اقناع کنند، آنها را به شهادت می رسانند.

 

 

 

Share this post