معلمان در ایجاد حرکت‌های اجتماعی جامعه بسیار تاثیر گذارند

 معلمان در ایجاد حرکت‌های اجتماعی جامعه بسیار تاثیر گذارند

آوای میهن نیوز- مدیر کل آموزش و پرورش استان پیش از ظهر امروز ( پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه) در همایش حماسه حضور که به مناسبت نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و با حضور هزار نفر از مدیران و معلمان شهر زنجان برگزار شد؛ با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: همانگونه که با حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت شد که حکومت جمهوری اسلامی ایران یکی از مردم پایه‌ترین حکومت‌های جهان است؛ دوباره در روز یازدهم اسفند ماه مردم بصیر ایران اسلامی با وظیفه شناسی عالی و حضور حداکثری در انتخابات جلوه جدیدی از دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهند داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، علی اسماعیلی در ادامه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در دستگاه تعلیم و تربیت استان به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو افزود: دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان گسترده‌ترین ارگانی که در اجرا و همچنین از نظر گروه‌های شرکت کننده در انتخابات دخیل است؛با تمام توان پای کار بوده تا به لطف الهی شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به تاثیرگذاری معلمان در ایجاد حرکت‌های اجتماعی در جامعه گفت: می‌دانیم تاثیرگذارترین قشر جامعه که می‌تواند جامعه را به حرکت درآورد معلمان عزیز هستند و اعلام می‌کنیم معلمان استان تمام سعی خود را برای به ارمغان آوردن یک جشن ملی در ۱۱ اسفند به کار خواهند برد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به آمار رای اولی‌های استان افزود: در استان نزدیک به ۴۰ هزار نفر رای اولی وجود دارد که ۸ هزار نفر از این عزیزان دانش آموز هستند. تمرکز دستگاه تعلیم و تربیت استان بر روی همه دانش آموزان علاوه بر دانش آموزان رای اولی است تا شاهد حضور حداکثری دانش آموزان و اولیای آنها پای صندوق‌های رای باشیم.

Share this post