تولید محتواهای آموزشی استاندارد و با کیفیت ادامه دارد

تولید محتواهای آموزشی استاندارد و با کیفیت ادامه دارد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش زنجان:

تولید محتواهای آموزشی استاندارد و با کیفیت ادامه دارد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش زنجان گفت: خوشبختانه با همراهی و همکاری تنگاتنگ تیمی از دبیران با تجربه، اعضای گروه های آموزشی استان و مناطق و با همدلی و همراهی همکاران محترم اداری، استان زنجان در تولید محتوی با کیفیت و استاندارد جزو استان های پیشرو می باشد.

داود بهرامی در گفتگو با آوای میهن نیوز با تاکید بر تلاش در جهت افزایش ضریب استفاده دانش آموزان از تولیدات محتواهای آموزشی در اقصی نقاط استان، ارتقاء کمی و کیفی محتواهای آموزشی را از الزامات استان در شرایط کنونی دانست و افزود: خوشبختانه با همراهی و همکاری تنگاتنگ تیمی از دبیران با تجربه، اعضای گروه های آموزشی استان و مناطق و با همدلی و همراهی همکاران محترم اداری، استان زنجان در تولید محتوای باکیفیت و استاندارد جزو استان های پیشرو می باشد.

وی با اشاره به تعدد  و تنوع در تدوین محتواهای آموزشی، افزود: تاکنون در هر سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه نظری و فنی و حرفه ای و کاردانش ۸۳۰ عنوان محتوای آموزشی اعم از فیلم، محتوای نوشتاری، دیداری و شنیداری تولید شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش زنجان یکی دیگر از جهت گیری های استان در آموزش های غیرحضوری را افزایش پوشش آموزشی نقاط محروم روستایی که فاقد پوشش اینترنتی و شبکه تلویزیونی هستند، عنوان کرد و افزود: در قالب کمیته آموزش های مکمل و با همراهی عوامل اداری و آموزشی مناطق و با حمایت های مادی و معنوی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان، برنامه های منسجمی در زمینه تهیه بسته های آموزشی و درسنامه های مکتوب در حال انجام است.

معاون آموزش متوسطه استان در ادامه با اشاره به راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) در سطح استان ابراز امیدواری کرد: با استقرار کامل اپلیکیشن شاد بتوانیم با ایجاد یک بستر امن و ایمن، انسجام و نظم و سازماندهی مطلوبی بر فعالیت های آموزشی و تربیتی بدهیم.

وی در خصوص وضعیت امتحانات نهایی و پایانی نوبت دوم پایه های تحصیلی و امکان تشکیل کلاسهای حضوری نیز بیان داشت: به محض وصول تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و سیاست های وزارت آموزش و پرورش در این راستا، اقدامات لازم با همراهی همه همکاران حوزه های صفی و ستادی اداری انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در انتها با اشاره به تولید روزانه محتواهای آموزشی در زمینه موضوعات مختلف و متعدد، استمرار تولید این قبیل محتواهای آموزشی استاندارد و با کیفیت را از رسالت های اصلی کمیته آموزش های مکمل استان و مناطق برشمرد.

 

Share this post