دومین پاسخگویی استاندار زنجان به تماس شهروندان انجام شد

دومین پاسخگویی استاندار زنجان به تماس شهروندان انجام شد

دومین پاسخگویی استاندار زنجان به تماس شهروندان انجام شد

استاندار زنجان برای دومین بار، شخصا و بطور مستقیم به تماس های مردم با خط تلفن ۱۱۱ استانداری پاسخ داد.

دومین پاسخگویی استاندار زنجان به تماس شهروندان انجام شد

به گزارش آوای میهن نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح اله حقیقی در پاسخگویی مستقیم به تماس شهروندان با خط تلفن ۱۱۱ سامد در زنجان، به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم استان رسیدگی کرد.

استاندار زنجان در این پاسخگویی تلفنی که بیش از دو ساعت به طول انجامید، به ۲۷ تماس مستقیم مردم پاسخ داد.

وی با حضور معاونین خود و حدود هشت مدیرکل استان در این جلسه پاسخگویی حضور داشت و به تماس‌هایی که با موضوعات مختلف از سوی مردم استان گرفته می‌شد رسیدگی کرد.

گفتنی است، اغلب این تماس‌ها با موضوعاتی همچون اشتغال، مسائل اصناف استان، بهسازی پل روستایی، درخواست آب شرب روستایی، درخواست تمدید شهرداری‌ها، بهسازی مسیرها و جاده‌های شهری و روستایی استان، برون سپاری برخی از خدمات و فضای سبز شهرداری‌ها و مسائل مربوط به اراضی مسکن در نقاط مختلف استان مطرح شده بود که استاندار زنجان شخصا دستور پیگیری این مطالبات مردمی را صادر و تصمیمات لازم را اخذ کرد.

Share this post