با تلاش ماموران انتظامی ۹۴۰ گرم شیشه به قزوین نرسید

شیشه

با تلاش ماموران انتظامی ۹۴۰ گرم شیشه به قزوین نرسید

میهن نیوز-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۲نفر و کشف مقدار۹۴۰ گرم شیشه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میهن نیوز به نقل ازخبرگزاری پلیس، سرهنگ”فرهاد علی بیگی “بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان درپی کسب خبری از فعالیت تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر در انتقال مقادیری مواد مخدر به سمت استان قزوین مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنها آغاز کردند.

 وی ادامه داد: با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی ، افراد مذکور شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ در حال انتقال مواد مخدر به سمت قزوین هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد : تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل عبور این افراد  در یکی از محورهای مواصلاتی استان اعزام و موفق شدند، خودروی آنان را هنگام ورود به استان متوقف کنند.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۹۴۰  گرم شیشه کشف و ۲ نفر دستگیر شدند و بدین ترتیب با تلاش ماموران انتظامی ۹۴۰ گرم شیشه به قزوین نرسید.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان یک بلای خانمان سوز در جامعه تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام شود

Share this post