درخشش رسانه آوای میهن در نهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان

درخشش رسانه آوای میهن در نهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان

آوای میهن نیوز- رسانه آوای میهن در نهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان که عصر دیروز در اتاق بازرگانی برگزار شد توانست با کسب رتبه اول در بخش سرمقاله، کسب رتبه دوم در بخش خبر و در بخش مصاحبه نیز شایسته تقدیر گردد.

 آیین اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان با حضور دکتر افشارچی و عده‌ای از مسئولان استان زنجان برگزار شد که در این آیین دکتر فرحناز فتحی صاحب امتیاز و مدیر مسئول رسانه آوای میهن توانست تندیس و لوح تقدیر جشنواره را در بخش سرمقاله از آن خود کند و مهران حبیبی نیز در بخش خبر لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را دریافت کرد، هم چنین ابراهیم فتحی دیگر خبرنگار رسانه آوای میهن در بخش مصاحبه خائز شایسته تقدیر شد و لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

 

ظهور شبکه‌های اجتماعی سختی کار خبر را دوچندان کرده است

در این آیین که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و اختتامیه  نهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان برگزار شد استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ظهور شبکه‌های اجتماعی سختی کار خبر را دوچندان کرده استاظهارداشت:

کار رسانه کار سخت و مشقت های زیادی دارد و با آمدن شبکه های اجتماعی و فضای مجازی سختی کار در حوزه رسانه بیشتر نیز شده است.

دکترمحسن افشارچی با بیان اینکه فضای مجازی انسان ها را به سمت سطحی و غیرمتمرکز شدن برده است، اظهار کرد: ایجاد آگاهی عمیق در چنین شرایطی کار آسانی نیست و این بر دوش فعالان رسانه است.

استاندار زنجان با بیان اینکه انجام کار درست با سختی همراه است، گفت: اصحاب رسانه برای رصد موضوعات باید خودشان هم در امور مختلف تسلط داشته باشند.

 

وی مطالبه گری و نقد را از وظایف رسانه ها عنوان کرد و افزود: مجموعه مدیریت استان خود متعهد به پاسخگویی می داند، البته نقد آدابی دارد که باید مستدل و مستند باشد و معتقدیم از محل این نقدها، رشد حاصل می شود.

افشارچی با بیان اینکه در عین مطالبه و نقد، امید آفرینی نیز باید مدنظر رسانه ها باشد ، گفت: در دولت سیزدهم در استان شکایتی از اصحاب نشده است.

 

 

 

Share this post