نمازگزاران زنجانی در حمایت از عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند

نمازگزاران زنجانی در حمایت از عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند

آوای میهن نیوز – نمازگزاران در زنجان پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در حمایت از پاسخ مشروع و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران راهپیمایی کردند.  

به گزارش ایرنا، نمازگزاران زنجانی پس از اقامه نماز جمعه از محل مصلی خاتم الانبیا (ص) تا میدان رسل را پیمودند و در این راهپیمایی از عملیات موشکی غرور آفرین وعده صادق حمایت و از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

افراد حاضر در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم سپاه پاسداران و همچنین پرچم فلسطین و سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از عملیات موشکی-پهپادی «وعده صادق» اعلام کردند.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه – ۲۶ فروردین ماه – با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد. در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل بیش از ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است. ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *