بازداشت داماد زنجانی پس از برگزاری مراسم عروسی

بازداشت داماد زنجانی پس از برگزاری مراسم عروسی

 

 

 

 

 

 

 

 

دادستان مرکز استان زنجان خبر داد:
بازداشت داماد زنجانی پس از برگزاری مراسم عروسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
دامادی که بر خلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان زنجان اقدام به برگزاری عروسی بدون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرده بود پس از پایان جشن ازدواج بازداشت شد.
دادستان مرکز استان زنجان با تاکید بر اینکه همه باید مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند اظهار داشت: به دلیل عدم توجه به تذکر دانشگاه علوم پزشکی در خصوص برگزاری مراسم عروسی از سوی یک شهروند زنجانی امروز داماد زنجانی بازداشت شد.
به گزارش آوای میهن نیوز حجت الاسلام کرمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ادامه داد: پس از اینکه شبکه بهداشت و درمان به خانواده داماد و عروس تذکر داده بودند که مراسم عروسی برگزار نکنند اما متاسفانه این مراسم با شرکت عده ای برگزار شد که پس از برگزاری مراسم داماد بازداشت شدکه جا دارد بار دیگر نسبت به برگزاری اینگونه مراسم هشدار دهیم.
وی تصریح کرد: پس از اطلاع از این موضوع داماد زنجانی بازداشت و روانه زندان شد.
دادستان مرکز استان زنجان با تاکید بر اینکه همه باید برای مقابله با ویروس کرونا با جدیت تلاش کنند یاد آور شد: قوه قضاییه اجازه نخواهد داد که عده ای در سطح استان بدون توجه به دستورالعمل های ستاد کرونا باعث فراگیری این ویروس شوند.
وی در ادامه گفت: در صورت عدم رعایت به هشدارهای ستاد مقابله با کرونا اگر شهروندی به تذکرات دانشگاه علوم پزشکی در راستای جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی و عزا توجه نکند طبق قانون برخورد خواهد شد . حجت الاسلام کرمی افزود:اگرچه در این خصوص در هفته های اخیر ۹۵ درصد از شهروندان به موارد و هشدارهای ستاد کرونا اهمیت داده و در راستای جلوگیری انتشار این ویروس همکاری لازم را انجام داده اند اما از مردم تقاضا داریم در این خصوص همچنان همکاری داشته باشند.

Share this post