برند (زنجان میزبان مهربان) من درآوردی است

برند (زنجان میزبان مهربان) من درآوردی است

میهن نیوز-عضو شورای شهر زنجان با انتقاد از اینکه در تبلیغات سفر رییس‌جمهوری به زنجان از عناوین زنجان شهر غواصان دریادل و پایتخت شور و شعور حسینی استفاده نشد، گفت:بحث فرهنگی این نیست که کنگره نماز برگزار کنیم و از عناوین مهمی همچون زنجان شهر شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل غافل شویم و آن وقت یک عنوان من درآوردی  با برند زنجان میزبان مهربان را در سفر رئیس جمهور پر رنگ کنیم.

به گزارش خبرنگار ما، حمزه لوپاک  در جلسه علنی شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه زنجان دو عنوان فرهنگی مهم و پرمغز با نام دیار غواصان دریادل و همچنین پایتخت شور و شعور حسینی دارد، اظهار کرد: این عناوین منتسب به رهبر انقلاب هستند،اینکه دوستان در سفر ریاست جمهوری یک شعار بی‌مغز و بی‌محتوا را پررنگ می‌کنند جای سوال دارد.

وی ادامه داد: در سفر اخیر آقای رئیس جمهور  درتبلیغاتی که استانداری زنجان انجام داده بود  حتی یک مورد از بحث‌های فرهنگی شهر دیده نمی‌شد! آقایان بدانند که در این شهر تفکرات مختلفی آمده و اداره استان را در دست داشتند اما هیچگاه نتوانستند این عناوین را حذف نمایند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در جلسه شورای اداری و سخنرانی آقای رئیس جمهور و اجلاس نماز و … حتی یک مورد هم نداشتیم که در آن نوشته شده باشد زنجان پایتخت شور و شعور حسینی  اظهار داشت: این شهر به نام امام حسین در کل ایران و در جهان مطرح است و همچنین افتخار شهردار ما این است که رئیس هیئت امنای حسینی اعظم است اما متاسفانه ما زنجان میزبان مهربان را پررنگ می‌کنیم مشخص نیست این شعارهای شکیل از کجا می‌آیندو  مغز این داستان و پشتوانه فرهنگی این داستان چه کسانی هستند ؟ و دوستان همواره از آن استفاده می‌کنند.

وی گفت: زنجان دیار غواصان دریادل است  واین را مقام معظم رهبری گفته، که افتخاری است برای شهر زنجان، اینکه ما بیاییم میزبان مهربان که هیچ مغزی ندارد را هی پررنگ کنیم و پشت بنرها بزنیم چه دستاوردی دارد.

حمزه لو پاک افزود: این شهر شهری است که  مجتهدان بزرگ در این شهر زندگی می‌کردند و در زمان حاضر نیز علما و دانشمندان بزرگی در سراسر کشور دارد، چرا کلمات من درآوردی را آورده‌ایم و به جای بحث فرهنگی به شهر قالب می‌کنیم موضوع چیست نمی‌دانم.

این عضو شورا در پایان گفت:متاسفانه در کل سفر رئیس جمهور یک محتوای بی‌مغز و من درآوردی را به کار می برند که جای تاسف دارد.

خبرنگار/مهران حبیبی

Share this post