دشمن قابل اعتمادو قابل پیش‌بینی نیست

دشمن قابل اعتمادو قابل پیش‌بینی نیست

میهن نیوز – معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن نه قابل اعتماد، نه قابل اطمینان و نه قابل پیش بینی است، گفت: ملت ایران در تمامی عرصه ها ثابت کرده‌اند که هوشیار هستند و فریب دشمن را نخواهند خورد و هدف اصلی دشمن اختلاف افکنی میان قومیت‌ها و مذاهب است.

به گزارش ایرنا، سردار معروفی روز یکشنبه در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان افزود: مجامع بسیج به دور از نگاه‌های سیاسی باید مشکلات را بررسی و مسوولان استان با ارائه طرح و فراخوانی به رفع مسایل کمک کنند و مهمترین وظیفه ما دست‌یابی به اهداف انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج، خانه ملت و تکیه گاه مردم ایران، سنگر بزرگ و مستحکم انقلاب اسلامی و بازوی حفظ تمامیت ارضی هستند و آغوش بسیج به عنوان خانه و تکیه‌گاه، برای همه ملت ایران باز و فدای ملت بزرگوار ایران است که پای دین خدا ایستادند و فدایی انقلاب اسلامی و ولایت هستند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه هیأت‌های اندیشه‌ورز باید برای حل مسائل و مشکلات مردم و جامعه، کار فرهنگی و اندیشه کنند، تاکید کرد: برای تحقق این امر اطلاعات کافی و بانک اطلاعاتی نیاز است همچنین گروه‌های تجزیه و تحلیل، برنامه‌ریزی، اقدام و بازخورد گیری از دیگر موارد مورد نیاز برای احصاء مشکلات است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بسیجیان در واقع مشاور و اندیشه ورز مسؤولان اجرایی هر استان هستند، افزود: این نیرو مشکلات و مسائل را شناسایی و تهسیل‌گری کرده و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز آنها را برای اجرای طرح ها و راهکارها حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تا وقتی راهبرد درست نظام را ندانیم نمی‌توانیم درست عمل کنیم و راه و روش رسیدن به هدف دست خود شماست.

سردار معروفی گفت: امروز دشمنان در حوزه سخت جرات حمله به ایران اسلامی را ندارند و اگر روزی حماقت کنند در آن نقطه ای که ایران را مورد حمله قرار دهند آن نقطه گورستان خودشان خواهد شد و خود دشمن نیز به این موضوع کاملا آگاهی دارد.

وی اظهار داشت: دشمن محاسبه گر است و می‌داند جنگ سخت هزینه بسیار دارد و به دنبال آن است که هزینه را کاهش دهد بنابراین تمام تلاش و حرکت جبهه ای دشمن قرارگاهی است و ما هم باید به صورت قرارگاهی عمل کنیم و امروز رمز موفقیت قرارگاهی عمل کردن برای پیشبرد اهداف است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز دشمن با تمام قوا و ائتلاف، جنگ نرم و عملیات روانی را در پیش و در بستر فضای مجازی با وارونه جلوه دادن حقایق قلب ها را هدف گرفته است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه جامعه ای که اراده آن گرفته شود قدرت آن نیز از بین می رود، تاکید کرد: دشمن ذائقه، فرهنگ و شجاعت ملت ایران را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی را نباید با خاطره بلکه باید با نظام‌های فکری او تعریف کنیم، افزود: سردار سلیمانی دارای مجموعه‌ای از نظام‌های سیاسی، شهامت، غیرت، ولایتمداری، ولایت باوری، خانه و خانواده بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: خیلی‌ها می‌خواستند حاج قاسم را از سرزمین سوریه بازگردانند اما حاج قاسم چون می‌دانست ولی امرش چه می‌خواهد تا آخرین لحظه ایستاد و معتقد بود که جمهوری اسلامی حرم الهی است و این حرم نباید تهدید شود.

Share this post